Χαλκιδική: Ο αγώνας κατά των μεταλλείων χρυσού στη Βουλή των Ελλήνων!


Οι τρεις νέοι Βουλευτές Χαλκιδικής είναι ο κ. Γιάννης Δριβελέγκας από το ΠΑΣΟΚ, ο κ. Ευθύμης Καρανάσιος από τη ΝΔ και η κα Κατερίνα Ιγγέζη από το ΣΥΡΙΖΑ.

Συγχαρητήρια και στους τρεις και ιδιαίτερα θερμά συγχαρητήρια στην Κατερίνα που είναι βασικό στέλεχος του αγώνα κατά των μεταλλείων χρυσού στη Χαλκιδική!


3 απαντήσεις στο “Χαλκιδική: Ο αγώνας κατά των μεταλλείων χρυσού στη Βουλή των Ελλήνων!”

    • Πληροφοριακά να πούμε πως στο Κιλκίς με τον ΣΥΡΙΖΑ εκλέχτηκε η ΑΓΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΡΗΝΗ-ΕΛΕΝΗ. Το μήνυμα εστάλη και από το Κιλκίς. Οποίος δε το λάβει κακό του κεφαλιού του.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.