Όταν έχεις για επάγγελμα να παραμυθιάζεις τον κόσμο, να ζεις στο μοναδικό χωριό της Χαλκιδικής που είναι στο πιο όμορφο σημείο και συνάμα δεν έχει τουρισμό, τότε δικαίως ζεις στην ¨Παραμυθοχώρα¨.
Όταν προσπαθείς να πείσεις τον εαυτό σου πως έχεις δίκαιο και δεν μπορείς, τότε δικαίως λέγεσαι ¨Φαντασιόπληκτος¨
Όταν για μια ομιλία που περιμένεις 100 άτομα, έχεις 5 κλούβες των ΜΑΤ και 30 ασφαλίτες, τότε δικαίως σε φωνάζουν ¨Δημοκρατία¨.
Όταν η ερώτηση που καίγεσαι να ρωτήσεις ¨Είναι ποια είναι η θέση της Κυβέρνησης για τον αγωγό Burgas – Αλεξανδρούπολη, τότε δικαίως σε φωνάζουν ¨Απόφοιτο Αμερικανικών Σχολών Θεσσαλονίκης¨.
Όταν λες πως έστειλες την Μαργαρίτα για διαβούλευση στην Χαλκιδική και σου μετέφερε τις απόψεις της, τότε λέγεσαι ¨Μανιάτης¨.
Όταν είσαι Υπουργός, χωρίς να έχεις εκλεχθεί, αλλά είσαι φυτευτός και όλη η χώρα σε θέλει στην φυλακή, τότε λέγεσαι ¨Παπακωνσταντίνου¨.
Όταν από το πρωί μέχρι το βράδυ τάζεις δουλειά, λεφτά, χρυσά κουτάλια, ενώ ξέρεις πως ζεις με την ψευδαίσθηση, τότε ζεις σε ένα κόσμο ¨Υποκειμενικό¨.
Όταν ξέρεις πως έχουν ξεπουλήσει την περιοχή σου, ετοιμάζονται να την καταστρέψουν και ΕΣΥ εξακολουθείς να ζεις στην ¨Παραμυθοχώρα¨ σου, τότε είσαι και Ηλίθιος.
Όταν για αντικειμενική ενημέρωση βλέπεις ΧΤV και Super TV τότε μάλλον είσαι και ψυχασθενής.
Όταν πιστεύεις και ακολουθείς αυτούς που κατέστρεψαν την χώρα, την καταχρέωσαν, δεν έκαναν τίποτε για να σε βοηθήσουν όταν είχαν την δύναμη και τώρα εσύ τους ακολουθείς, τότε είσαι και Πρόβατο.
Όταν η συντριπτική πλειοψηφία της περιοχής εναντιώνεται στην καταστροφή της και ΕΣΥ προσπαθείς να την πείσεις για το αντίθετο, τότε είσαι και ¨Υποκριτής¨.
Όταν όλοι εναντιώνονται στο ξεπούλημα και την καταστροφή της χώρας, από την Αλεξανδρούπολη μέχρι την Ίμβρο και από το Άγκιστρο μέχρι την Χαλκιδική και εσύ τους θεωρείς Οικολόγους τότε ζεις σε άλλη πραγματικότητα.
Όταν τρέχεις από το πρωί μέχρι το βράδυ για τα συμφέροντα ενός ιδιώτη και είσαι και τοπικός άρχοντας τότε πως λέγεσαι; Μήπως λέμε, λέγεσαι “Υπάλληλος”;
2 απαντήσεις στο “Η “Μαργαρίτα” και η “Παραμυθοχώρα των Πολιτών Αριστοτέλη””
και στο θέμα μας πάλι
δηλαδή ολιγαρχία vs δημοκρατία
έχουμε επαρκείς γνώσεις για το πως λειτουργεί η φύση και η βιόσφαιρα;
ή να το θέσω κι αλλιώς:
η ολιγαρχία που χρηματοδοτεί την έρευνα για την απόκτηση νέας γνώσης
έχει συμφέρον να ερευνηθεί αντικειμενικά η λειτουργία της ατμόσφαιρας;
Ποιοι χρηματοδοτούν τις έρευνες που βγάζουν το Α ή το Β αποτέλεσμα για το κλίμα
η χρηματοδότηση είναι ανεξάρτητη του τι θα ερευνηθεί και τι αποτελέσματα θα βγάλει;
η χρηματοδότηση είναι ανεξάρτητη πολιτικών σκοπιμοτήτων;
όταν τα μισά και βάλε μεταπτυχιακά για το περιβάλλον περιέχουν τη λέξη “policy ή politics”
όταν πρωτοβουλίες παίρνουν κυβερνήσεις και θεσμοί που μας έχουν οδηγήσει στις ανισότητες που βρισκόμαστε
γίνεται να μην είμαστε πονηρεμένοι;
όταν υπάρχουν ΜΚΟ που τη μια τα λένε έτσι και την άλλη γιουβέτσι
για το αν πχ ξενοδοχειακές μονάδες αλλοιώνουν ή όχι το περιβάλλον
ότι το νερό είναι ή δεν είναι μολυσμένο κλπ
είναι δυνατόν να μην είμαστε πονηρεμένοι;
Άποψή μου είναι ότι όλες αυτές οι διεθνείς συσκέψεις για το κλίμα είναι
άλλη μια προσπάθεια εκβιασμού των αναπτυγμένων χωρών εκμεταλλευτών
ενάντια στις ταχύρρυθμα αναπτυσσόμενες χώρες,
μην και τυχόν χάσουν την ολιγαρχία τους οι πρώτες
Ναι, είμαστε στο στάδιο της παγκοσμιοποίησης,
αλλά το Κιότο κλπ είναι κι αυτά ένα απομεινάρι σημαδιών ιμπεριαλισμού.
Αλλά και σε πλαίσια παγκοσμιοποίησης όπου η εκμετάλλευση είναι ένα διάχυτο σύμπλεγμα
η “πράσινη ανάπτυξη” ανοίγει νέες προοπτικές εκμετάλλευσης, ανισοτήτων κι εξαθλίωσης
σε κάθε χώρο εργασίας, με νέους φόρους, νέα χαράτσια κλπ
Άποψή μου είναι ότι δεν υπάρχει γνώση για τις λειτουργίες της φύσης και του κλίματος
και ότι δεν υπάρχει και το ενδιαφέρον ή το συμφέρον να υπάρξει τέτοια γνώση
Επομένως θέση μου είναι:
δημοκρατία
και απόκτηση νέας γνώσης σε ένα θέμα που είμαστε λοβοτομημένοι
όπως είναι η φυσική του περιβάλλοντος και η οικολογία
http://www.youtube.com/watch?v=SD_2hpBaPuQ&feature=player_embedded