Ομιλία Μανιάτη για την “αξιοποίηση” του ορυκτού πλούτου στη Θεσσαλονίκη


ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΟΡΥΚΤΟΣ ΠΛΟΥΤΟΣ


Μία απάντηση στο “Ομιλία Μανιάτη για την “αξιοποίηση” του ορυκτού πλούτου στη Θεσσαλονίκη”

  1. για άλλη μια φορά βλέπουμε ότι με τέτοιο σοβαρό θέμα για την “αξιοποίηση” του ορυκτού πλούτου αντί να ασχολούνται σε ακαδημαϊκό , τεχνικό και οικονομικό πλαίσιο και ακροατήριο από εκλεκτορικά σώματα με επιστημονικά αρμόδιους εκλέκτορες και εισηγητές ..η παράκαμψη της από “πολιτικούς” νταβλαντορους ,” παντογνώστες” και ΜΚΟ είναι…. κανόνας…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.