Αρχική Ενημέρωση ΨΗΦΙΣΜΑ για τη διάσωση της Χαλκιδικής και ειδικότερα των Σταγείρων από τη...

ΨΗΦΙΣΜΑ για τη διάσωση της Χαλκιδικής και ειδικότερα των Σταγείρων από τη Διεθνή Ομοσπονδία Φιλοσοφικών Εταιρειών (FISP))

3
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

RESOLUTION OF FISP FOR STAGEIRA-posterΗ FISP (FEDERATION INTERNATIONALE DES SOCIETES DE PHILOSOPHIE http://www.fisp.org), υπό την αιγίδα της οποίας πραγματοποιήθηκε το 23ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ στην Αθήνα στις 4-10 Αυγούστου 2013, είναι η υψηλότερη παγκόσμια μη κυβερνητική οργάνωση για τη φιλοσοφία με περίπου 100 Φιλοσοφικές Εταιρείες- Μέλη.

Το ΨΗΦΙΣΜΑ για τη διάσωση της Χαλκιδικής και ειδικότερα των Σταγείρων κατατέθηκε από την κα Δήμητρα Σφενδόνη- Μέντζου, Πρόεδρο του «ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ», ΑΠΘ, στην Γενική Συνεδρία (General Assembly) της FISP και ψηφίσθηκε ΟΜΟΦΩΝΑ από την ολομέλεια των Φιλοσοφικών Εταιρειών-Μελών της FISP.

Ακολουθεί μετάφραση στα Ελληνικά.

Διεθνής Ομοσπονδία Φιλοσοφικών Εταιρειών

ΨΗΦΙΣΜΑ για τη διάσωση της Χαλκιδικής και ειδικότερα των Σταγείρων

Εμείς, οι υπογράφοντες, έχοντας λάβει υπ’οψη τις εκτιμήσεις επιστημόνων κύρους και καθητών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, καθώς και Πανελλήνιων Επιστημονικών Οργανισμών, Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Δημοτικών Αρχών και άλλων Οργανώσεων, καθώς και την τοπική κοινωνία, για την ανεπανόρθωτη καταστροφή του ευρύτερου περιβάλλοντος της Χαλκιδικής,
(1) εκφράζουμε τη βαθειά ανησυχία μας για την σοβαρά επαπειλούμενη βλάβη του φυσικού περιβάλλοντος από την προγραμματιζόμενη δραστηριότητα εκμετάλλευσης του ορυκτού πλούτου της περιοχής, με όλες τις επακόλουθες συνέπειές της,
(2) απαιτούμε απόλυτο σεβασμό και ουσιαστική φροντίδα για τον τόπο, καθώς και για το ευρύτερο φυσικό περιβάλλον, στον οποίο το πνεύμα του Αριστοτέλη, του μεγάλου Σταγειρίτη φιλόσοφου, γεννήθηκε και αναπτύχθηκε.

ΤΑ ΣΤΑΓΕΙΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΝΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΩΣ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πολύ σωστά έπραξαν οι φιλόσοφοι και ασχολήθηκαν με το θέμα της εξόρυξης του χρυσού. Το θέμα, όπως έχει διατυπωθεί το 2004 από το Παρατηρητήριο, είναι καθαρά φιλοσοφικό (και όχι πολιτικό, όπως λανθασμένα αναφέρει το Παρατηρητήριο). Όπως ο μακαρίτης ο Σέξπιρ έβαζε τον Άμλετ να αναρωτιέται «Να ζει κανείς ή να μη ζει; (To be or not to be?)», έτσι μπαίνει σήμερα το δίλημμα για τους νέους Άμλετ : «Να εξορύσσει κανείς ή να μην εξορύσσει; (To mine or not to mine?). Το μόνο ατόπημά τους ήταν ότι επικαλούνται για ένα αμιγώς φιλοσοφικό θέμα τις «εκτιμήσεις επιστημόνων κύρους και καθητών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, καθώς και Πανελλήνιων Επιστημονικών Οργανισμών, Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Δημοτικών Αρχών και άλλων Οργανώσεων, καθώς και την τοπική κοινωνία»
    Αμ’ ο Αριστοτέλης;
    Αν ήξερε ο φουκαράς ο Σταγειρίτης τι σπέκουλα θα γινόταν στο όνομά του και ότι θα τον παντρεύανε με το Άγιο Όρος, θα είχε πιει μόνος του μια γερή δόση κώνειο.

  2. οχι δεν ειναι φιλοσοφικο προβοκατορα
    ειναι περιβαλλοντικο-κοινωνικο-οικονομικο-πολιτικο.σου το εξηγησαν τοσοι,τοσες πολλες φορες
    «Αν ήξερε ο φουκαράς ο Σταγειρίτης τι σπέκουλα θα γινόταν στο όνομά του και ότι θα τον παντρεύανε με το Άγιο Όρος, θα είχε πιει μόνος του μια γερή δόση κώνειο.»
    η κατασταση σου επιδεινωνεται
    διαβασε και την παραπανω αναρτηση και δωσε μας μια δοση βλακειας.αντε

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.