SOS Χαλκιδική – Λαϊκή Συνέλευση στην Ιερισσό, Τρίτη 31/7



15 απαντήσεις στο “SOS Χαλκιδική – Λαϊκή Συνέλευση στην Ιερισσό, Τρίτη 31/7”

  1. Ο συνεργάτης σας… σήμερα τελειώνει την ενεργεί εργασία με αποκλειστικότητα

    Βούλα Π.έκανες μεγάλο λάθος..
    Δεν είπες να καταργηθεί η προσευχή στα σχολεία,
    Δεν χλεύασες του ήρωες του 21,
    Δεν έψησες σουβλάκια Μ. Παρασκευή, δεν ντύθηκες με φουστανέλα τις Απόκριες έτσι μωρέ για σπάσιμο
    Δεν είπες ότι σου αρέσουν τα τούρκικα σήριαλ, δεν φωτογραφήθηκες γυμνή στο ιερό
    Δεν είπες την Ελληνική σημαία κουρελόπανο
    Δεν γαλουχήθηκες στις καταλήψεις μαζί με αυτούς που παίζουν την επανάσταση πριν μπουν στις επιχειρήσεις του πατέρα τους
    Δεν είσαι ούτε έγινες βουδίστρια, μουσουλμάνα και οτιδήποτε άλλο εκτός από Χριστιανή Ορθόδοξη
    Δεν είπες ότι οι παπάδες τα παίρνουνε, ότι στα μοναστήρια γίνονται όργια
    Κρίμα, είσαι και ομορφούλα. Αν είχες κάνει μόνο ένα από τα παραπάνω θα ήσουν τουλάχιστον σημαιοφόρος στην Ελληνική αποστολή!
    Αντί αυτού εσύ παρέμεινες ένα με το λαικό σώμα που συνεχίζει να αντιστέκεται, να μιλάει για Ελλάδα και αγώνες σε πείσμα της άθλιας προπαγάνδας που έρχεται από παντού. Έπρεπε να εκσυγχρονιστείς με την Ελλάδα που από την μια γελάει με τον Πίου και την άλλη την πειράζουν ανέκδοτα με αφρικανούς (ούτε καν με μαύρους). Απόλαυσα πραγματικά την ανακοίνωση του ΠΑΣΟΚ που μίλησε για σεβασμό-χαίρε θράσος απύθμενο!- όταν χρησιμοποιεί τους Πακιστανούς ως κάδρο για τις συγκεντρώσεις του.
    Αλήθεια αυτό που έγινε τι έχει να ζηλέψει από τις πολιτικές διώξεις που γίνονταν σε αλήστου μνήμης εποχές στην πατρίδα μας ;Όποιος το επικροτεί μην τολμήσει και ξαναμιλήσει για εξορίες, φακέλωμα και δηλώσεις μετανοίας. Αλήθεια τώρα δεν έχουμε ποινικοποίηση ιδεών κύριοι δημοκράταροι; Δεν γίνεται διαχωρισμός σε πολιτικά ορθούς και σε «φασιστάκια»;(Θα θυμάστε οι παλαιότεροι τους εθνικόφρονες και τα μιάσματα).
    Αλλά τι λέω, δεν προλαβαίνουμε να σκεφτούμε. Στους καναπέδες μας! ξεκινάνε τα Τούρκικα…

    άρα προκύπτει αβίαστα ότι

    Την απόφαση για τον αποκλεισμο της Βουλας Παπαχρηστου την έλαβε η ΕΟΕ (Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή)…. αντι α) Δική της απόφαση, β) Απόφασης της ΔΟΕ, γ) Πειθαρχική διαδικασία του ΣΕΓΑΣ δλδ. αποκλειστικα ο ιδιος ο πρωθυπουργός. ο αντωνακης μην ρωτηθώ τι φοβήθηκε.. μόνο

  2. ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ: ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ – ΠΡΟΦΗΤΙΚΟΝ

    Οδυσσέας Ελύτης: Η μεγάλη έξοδος
    ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ

    ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ ΕΚΤΟ

    ΠΡΟΦΗΤΙΚΟΝ

    ΧΡΟΝΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ μετά την Αμαρτία που την είπανε Αρετή μέσα στις εκκλησίες και την ευλόγησαν.

    Λείψανα παλιών άστρων και γωνιές αραχνιασμένες τ’ ουρανού σαρώνοντας

    η καταιγίδα που θα γεννήσει ο νους του ανθρώπου.

    Και των αρχαίων Κυβερνητών τα έργα πληρώνοντας η Χτίσις, θα φρίξει.

    Ταραχή θα πέσει στον Άδη, και το σανίδωμα θα υποχωρήσει

    από την πίεση τη μεγάλη του ήλιου.

    Που πρώτα θα κρατήσει τις αχτίδες του, σημάδι ότι καιρός να λάβουνε τα όνειρα εκδίκηση.

    Και μετά θα μιλήσει, να πει: εξόριστε Ποιητή, στον αιώνα σου, λέγε, τι βλέπεις;

    – Βλέπω τα έθνη, άλλοτες αλαζονικά, παραδομένα στη σφήκα και στο ξινόχορτο.

    – Βλέπω τα πελέκια στον αέρα σκίζοντας προτομές Αυτοκρατόρων και Στρατηγών.

    – Βλέπω τους εμπόρους να εισπράττουν σκύβοντας το κέρδος των δικών τους πτωμάτων.

    – Βλέπω την αλληλουχία των κρυφών νοημάτων.

    Χρόνους πολλούς μετά την Αμαρτία που την είπανε Αρετή μέσα στις εκκλησίες και την ευλόγησαν.

    Αλλά πριν, ιδού θα γίνουν οι ωραίοι που ναρκισσεύτηκαν στις τριόδους Φίλιπποι και Ροβέρτοι.

    Θα φορέσουν ανάποδα το δαχτυλίδι τους, και με καρφί θα χτενίσουνε το μαλλί τους,

    και με νεκροκεφαλές θα στολίσουνε το στήθος τους,

    για να δελεάσουν τα γύναια.

    Και τα γύναια θα καταπλαγούν και θα στέρξουν.

    Για να έβγει αληθινός ο λόγος, ότι σιμά η μέρα

    όπου το κάλλος θα παραδοθεί στις μύγες της Αγοράς.

    Και θα αγαναχτήσει το κορμί της πόρνης μην έχοντας άλλο τι να ζηλέψει.

    Και θα γίνει κατήγορος η πόρνη σοφών και μεγιστάνων,

    το σπέρμα που υπηρέτησε πιστά, σε μαρτυρία φέρνοντας.

    Και θα τινάξει πάνουθέ της την κατάρα, κατά την Ανατολή το χέρι τεντώνοντας και φωνάζοντας:

    εξόριστε Ποιητή, στον αιώνα σου, λέγε, τι βλέπεις;

    – Βλέπω τα χρώματα του Υμηττού στη βάση την ιερή του Νέου Αστικού μας Κώδικα.

    – Βλέπω τη μικρή Μυρτώ, την πόρνη από τη Σίκινο, στημένη πέτρινο άγαλμα στην πλατεία της Αγοράς

    με τις Κρήνες και τα ορθά Λεοντάρια.

    – Βλέπω τους έφηβους και βλέπω τα κορίτσια στην ετήσια Κλήρωση των Ζευγαριών.

    – Βλέπω ψηλά, μες στους αιθέρες, το Ερέχθειο των Πουλιών.

    Λείψανα παλιών άστρων και γωνιές αραχνιασμένες τ’ ουρανού σαρώνοντας

    η καταιγίδα που θα γεννήσει ο νους του ανθρώπου.

    Αλλά πριν, ιδού θα περάσουν γενεές το αλέτρι τους πάνω στη στέρφα γης.

    Και κρυφά θα μετρήσουν την ανθρώπινη πραμάτεια τους οι Κυβερνήτες,

    κηρύσσοντας πολέμους.

    Όπου θα χορτασθούνε ο Χωροφύλακας και ο Στρατοδίκης.

    Αφήνοντας το χρυσάφι στους αφανείς, να εισπράξουν αυτοί

    τον μιστό της ύβρης και του μαρτυρίου.

    Και μεγάλα πλοία θ’ ανεβάσουν σημαίες, εμβατήρια θα πάρουν τους δρόμους,

    οι εξώστες να ράνουν με άνθη το Νικητή. Που θα ζει στην οσμή των πτωμάτων.

    Και του λάκκου σιμά του το στόμα, το σκοτάδι θ’ ανοίγει στα μέτρα του,

    κράζοντας: εξόριστε Ποιητή, στον αιώνα σου, λέγε, τι βλέπεις;

    – Βλέπω τους Στρατοδίκες να καίνε σαν κεριά, στο μεγάλο τραπέζι της Αναστάσεως.

    – Βλέπω τους Χωροφυλάκους να προσφέρουν το αίμα τους,

    θυσία στην καθαρότητα των ουρανών.

    – Βλέπω τη διαρκή επανάσταση φυτών και λουλουδιών.

    – Βλέπω τις κανονιοφόρους του Έρωτα.

    Και των αρχαίων Κυβερνητών τα έργα πληρώνοντας η Χτίσις, θα φρίξει.

    Ταραχή θα πέσει στον Άδη, και το σανίδωμα θα υποχωρήσει

    από την πίεση τη μεγάλη του ήλιου.

    Αλλά πριν, ιδού θα στενάξουν οι νέοι και το αίμα τους αναίτια θα γεράσει.

    Κουρεμένοι κατάδικοι θα χτυπήσουν την καραβάνα τους πάνω στα κάγκελα.

    Kαι θα αδειάσουν όλα τα εργοστάσια, και μετά πάλι με την επίταξη θα γεμίσουν,

    για να βγάλουνε όνειρα συντηρημένα σε κουτιά μυριάδες,

    και χιλιάδων λογιών εμφιαλωμένη φύση.

    Και θα ‘ρθουνε χρόνια χλωμά και αδύναμα μέσα στη γάζα.

    Και θα ‘χει καθένας τα λίγα γραμμάρια της ευτυχίας.

    Και θα ‘ναι τα πράγματα μέσα του κιόλας ωραία ερείπια.

    Τότε,

    μην έχοντας άλλη εξορία, που να θρηνήσει ο Ποιητής, την υγεία της καταιγίδας από τ’ ανοιχτά στήθη τουαδειάζοντας,

    θα γυρίσει για να σταθεί στα ωραία μέσα ερείπια.

    Και τον πρώτο λόγο του ο στερνός των ανθρώπων θα πει,

    ν’ αψηλώσουν τα χόρτα,

    η γυναίκα στο πλάι του σαν αχτίδα του ήλιου να βγει.

    Και πάλι θα λατρέψει τη γυναίκα και θα την πλαγιάσει πάνου στα χόρτα

    καθώς που ετάχθη.

    Και θα λάβουνε τα όνειρα εκδίκηση,

    και θα σπείρουνε γενεές στους αιώνες των αιώνων!

    http://www.youtube.com/watch?v=TrXeUIeShYk

  3. Διαβάστε παρακαλώ τι λέει .. (μήπως έχει το νου του την αγαπημένη σε όλους η περιοχή μας) ο αγαπητός συνάδελφος μου” Μακρυγιάννης” .. λέτε να μην γνωρίζει ,μην τα συζητήσαμε ποτέ ..

    Στη χώρα μας από δεκαετιών είχε ανατεθεί από τους εταίρους μας στην ευρωπαϊκή Ένωση ο ρόλος της εξυπηρέτησης των αναγκών αναψυχής των ευκαταστάτων οικονομικά μέσω του τουρισμού και των συνεδρίων. Το «τάκτ» που απορρέει από το εξευγενισμένο «σαβουάρ βιβρ» των ολετήρων του πλανήτη, δεν τους επέτρεπε να εκφραστούν κατά τρόπο ωμό, όπως εμείς οι «απολίτιστοι», και να μας πουν: Σας έχουμε αναθέσει τον ρόλο του υπηρέτη των εταίρων σας! Θα ερχόμαστε να απολαμβάνουμε τις θάλασσές σας και τον ήλιο σας και σεις ζωσμένοι ποδιά θα μας υπηρετείτε, καθώς θα έχετε απόλυτη την ανάγκη των χρημάτων που δαπανούμε κατά τη διαμονή στη χώρα σας. Αρκετοί από τους δικούς μας, εντυπωσιασμένοι από τις φυσικές καλλονές της χώρας σας, θα προβαίνουν σε αγορά παλαιών κτισμάτων, τα οποία εσείς εγκαταλείπετε με κίνδυνο να καταρρεύσουν και μετακινείστε στα μεγάλα αστικά κέντρα, για να ζήσετε την ονειρεμένη ζωή ης φαντασίας σας. Έτσι προβάλλεται εμπρός σας και άλλο αναπτυξιακό όραμα: Της γηροκόμησης αυτών που θα αποφασίσουν να εγκατασταθούν μόνιμα στη χώρα σας.

    Η προοπτική αυτή φάνηκε άκρως εντυπωσιακή σ’ εκείνους που μας κυβέρνησαν κατά τον τελευταίο μισό αιώνα. Ανήγαγαν τον τουρισμό σε πεμπτουσία της οικονομικής ανάπτυξης και ευμάρειας του τόπου! Το «Μον Παρνές» συνιστά σύμβολο πρώιμου εκμαυλισμού της συνείδησης των Ελλήνων, οι οποίοι εξωθήθηκαν από τους κρατούντες στο να εγκαταλείψουν σταδιακά τις παραδοσιακές τους αξίες και να υιοθετήσουν τον εισαγόμενο δυτικό τρόπο ζωής. Ο Έλληνας έγινε άκρως ατομιστής και υπερκαταναλωτικός! Οι περιοχές που προσφέρονταν για την ανάπτυξη τουρισμού ξένων, που έφεραν στη χώρα μας «σκληρό» συνάλλαγμα, μετατράπηκαν σε άντρα διαφθοράς, στα οποία οι «ευγενείς» φιλοξενούμενοί μας είχαν την άνεση να διαπράξουν την οποιαδήποτε ασχήμια χωρίς τον κίνδυνο να υποστούν τις συνέπειες του νόμου, ο οποίος για τις περιοχές αυτές έπαψε να ισχύει. Και υπήρχαν τουριστικά γραφεία, τα οποία ακριβώς την ασυδοσία προέβαλλαν ως το κύριο πλεονέκτημα των «καυτών» προορισμών. Ούτε τον ήλιο, ούτε τη θάλασσα, ούτε το φαγητό, ούτε την πατροπαράδοτη ελληνική φιλοξενία. Την ανυπαρξία νόμων.

    Οι περιοχές που προβλήθηκαν ως σημαντικοί τουριστικοί προορισμοί έχασαν σύντομα το παραδοσιακό τους χρώμα και μετατράπηκαν σε κοσμοπολίτικα κέντρα, στα οποία ο επιμένων να αισθάνεται Έλληνας αντιμετωπιζόταν ως πολίτης δεύτερης κατηγορίας, αν δεν χαρακτηριζόταν ανεπιθύμητος. Τα πρόσωπα έπαψαν να επικοινωνούν, καθώς το χρήμα είχε καταστεί πλέον η μόνη αξία.

    Κύλισαν τα χρόνια και έφθασε η ονειρεμένη στιγμή να αποκτήσουμε και εμείς «σκληρό» νόμισμα! Ενταχθήκαμε στη ζώνη του ευρώου. Μας κυρίευσε παραλήρημα. Μπορεί να είχαμε απολέσει σημαντικό τμήμα της βιομηχανίας μας και άλλο να είχαμε ξεπουλήσει στους εταίρους μας, μπορεί η πρωτογενής παραγωγή να έβαινε ελαττούμενη και παρ΄ αυτά αδιάθετη, όμως απέμενε ακέραια η ελπίδα ότι ο τουρισμός θα μπορούσε να θρέψει τη χώρα με κατάλληλη οργάνωση. Και θεωρήθηκε κατάλληλη οργάνωση η άνευ ορίου επιδότηση ανέγερσης ξενοδοχείων και ξενώνων σε κάθε γωνιά της ελληνικής γης. Λίγα χρόνια μας άφησαν να χαρούμε τον μύθο της ανάπτυξης οι εταίροι μας. Η νεολαία μας ανακάλυψε τον εναλλακτικό τουρισμό, τα χιονοδρομικά κέντρα αναπτύχθηκαν, οι ταβέρνες και οι ξενώνες γεμάτοι. Παράλληλα κάποια ατυχή για γειτονικές και ως εκ τούτου ανταγωνιστικές χώρες συμβάντα οδήγησαν σε έξαρση τον τουρισμό μας. Παντού ζητούσαν «γκαρσόν», αφού δεν ζητούσαν πουθενά βιομηχανικούς εργάτες και τεχνίτες. Και τότε ξαφνικά ξυπνήσαμε στη σκληρή πραγματικότητα, η οποία διέκοψε άγρια την ονειροφαντασία μας. Οι εταίροι δανειστές μας με άγριο τρόπο ζητούσαν πίσω τα δανεικά, που εμείς είχαμε καταναλώσει στο διάστημα των τριάντα ετών, προκειμένου να στήσουμε το «μνημείο του μεγαλυτέρου ψέματος»! Ενός ψέματος που γνώριζαν πολύ καλά οι ασκήσαντες την εξουσία, αλλά ποτέ δεν ανακοίνωσαν στο λαό: Η ανάπτυξη κάθε άλλο παρά ανάπτυξη ήταν, αφού η εγχώρια πάσης φύσεως παραγωγή μειωνόταν με καλπάζοντα ρυθμό και οι εισαγωγές λάμβαναν μορφή χιονοστιβάδας που θα μας κατέπνιγε. Τα έργα υποδομών, δημόσια και ιδιωτικά, σε μεγάλη έκταση βιτρίνας, δεν παρείχαν εγγύηση διαρκούς απασχόλησης, αλλά συγκάλυπταν τον μύθο της ανάπτυξης.

    Άρχισαν τότε οι τοκογλύφοι να μας πιέζουν, να μας πνίγουν. Μας έθεσαν υπό επιτήρηση ως χώρα και ασκούν αυτοί την κυβέρνηση, μετά την εκχώρηση της εθνικής μας κυριαρχίας. Δεν μας πόνεσε ούτε αυτό, όπως δεν μας είχε πονέσει προηγουμένως το ατιμώρητο των τουριστών που είχαν προσβάλλει βάναυσα εθνικά μας σύμβολα. Έχουμε πλέον καταστεί κοσμοπολίτες. Για το έθνος θα μιλούμε ακόμη; Και είναι κακό, τονίζουν ανερυθρίαστα κάποιοι, να ασκούν την πολιτική στη χώρα μας ξένοι, αφού εμείς σταθήκαμε ανίκανοι να διαχειριστούμε τα του οίκου μας; Παραβλέπουν αυτοί οι υπέρμαχοι της υποτέλειας ότι οι ασκήσαντες την εξουσία ήσαν ταγμένοι στην εξυπηρέτηση των συμφερόντων των δημίων μας. Στην Ελλάδα δεν έγινε ανατροπή με επανάσταση, ώστε να ισχύει νέο καθεστώς. Οι οδηγήσαντες σε παράλυση τη χώρα αναλαμβάνουν και τη σωτηρία της παραμένοντες υποτελείς των σχεδιασάντων τη συμφορά μας.

    Σας να μην έφθανε η κάμψη της αγοραστικής δύναμης του Έλληνα και ο εξ αυτής περιορισμός της δυνατότητας για διακοπές, επιχειρείται άγρια δυσφήμηση κατά της χώρας μας με άθλιο σκοπό: Τη συμπίεση των τιμών, ώστε να γίνουν πιο φθηνές οι διακοπές των προνομιούχων πολιτών των ευρώστων οικονομικά χωρών. Δεν μας θέλουν απλώς υπηρέτες τους, αλλά και κακοπληρωμένους. Και είναι πλέον αργά για τους επιχειρηματίες του τουρισμού να στραφούν προς την εγχώρια αγορά. Ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος. Και οι έχονες στηρίξει τις ελπίδες τους στον τουρισμό παραπονούνται, δικαίως αλλά και αδίκως, για την κάμψη της τουριστικής κίνησης. Τελικά πότε θα κάνουμε κάποια αυτοκριτική; Πότε θα συνειδητοποιήσουμε ότι παρασυρθήκαμε να παίξουμε ένα εκμαυλιστικό παιχνίδι, το οποίο προϋπόθετε την απώλεια της ανθρωπιά μας, για την οποία όμως δεν θρηνούμε;

    Εκεί που φαινόταν να καταβαραθρώνεται ο τουρισμός μας αθρόες ελεύσεις από τις ομόδοξες βαλκανικές χώρες και Ρωσία, έδωσαν σημαντική ανακούφιση. Τονίζεται ότι έντονο είναι μεταξύ αυτών το ενδιαφέρον για τον λεγόμενο θρησκευτικό τουρισμό, όρος που υποκατέστησε το θρησκευτικό προσκύνημα. Δεν σπεύδω να εκδηλώσω την ικανοποίησή μου. Στις χώρες αυτές σημαντικά τμήματα του λαού στενάζουν κάτω από την οικονομική δυσπραγία. Ανάπτυξη δεν έχουν, για να δειχθεί η απάτη του λεγομένου ότι η ανάπτυξη θα αρχίσει και σε μας, όταν οι μισθοί καθηλωθούν στα δικά τους επίπεδα. Ποιοι είναι αυτοί που έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν πολυήμερες διακοπές στη χώρα μας; Προφανώς εκείνοι που επωφελήθηκαν κατά την αλλαγή του καθεστώτος από την εκποίηση της κρατικής περιουσίας. Έτσι ακριβώς επωφελούνται κάποιοι και από την εδώ εκποίηση. Τους λαούς αυτούς κάποιοι πολιτικοί μας είχαν προσβάλει βάναυσα στο πρόσφατο παρελθόν δηλώνοντας ότι η χώρα μας δεν θα καταντήσει στο επίπεδό τους! Πέραν αυτών ας σημειώσουμε και το παιχνίδι που επιχειρεί να αναπτύξει στη χώρα μας ο ρωσικός υπόκοσμος.

    Όπως και να έχουν τα πράγματα τονίζω ευθέως: Προτιμώ τον υπόκοσμο της καθ’ ημάς Ανατολής από τον υπόκοσμο της Δύσης, της διαχρονικά εχθρικής προς κάθε τι το ελληνικό. Υπάρχει βέβαια και η εξαίρεση. Οι Σκανδιναβοί, ιδίως οι Σουηδοί δεν φαίνεται να επηρεάζονται από την ανθελληνική υστερία. Τους ευχαριστούμε.

    «ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ»

  4. προς mantam eva ένα τελευταίο πριν ξεπαστρευτεί για πάντα από την πιάτσα λόγω επαγγελματικής ανικανότητας ..ο Αρ.Παχτας πολύ καλά γνωρίζει ποιος είναι ο λόγος που δεν μου κάνει μήνυση , Έχω στα χεράκια από ανεξάρτητες και εγγυημένες διεθνείς αρχές χαρτάκια ..για την ποιότητα του σκατονερου στο Στανο που συνέδεσε πριν δυο μήνες. Η περίπτωση αυτί έχει καταγγελθεί από άλλων πολίτη του Στανου προφορικά .. Είναι η ΟΧΙ σκαστή περίπτωση παραβίασης του ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ..αιντε για να δούμε τι θα κάνει στην περίπτωση μας ο …..Εισαγγελέας Πολύγυρου …για να δούμε ..

  5. Η τελεσίδικη καταδικαστική απόφαση 30./2005 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Κοινωνικών Δικαιωμάτων για παραβάσεις του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Χάρτη (ΕΚΧ) .τον αφορά .. έτσι και αλλιώς και όχι .. μόνο αυτών .Πως .του ξέφυγε …

  6. “Σκέφτομαι πως αυτά τα τρία συστατικά πρέπει νά ‘χει η ζωή: το μεγάλο, το ωραίο και το συγκλονιστικό. Το μεγάλο είναι να βρίσκεσαι μέσα στην πάλη για μια καλύτερη ζωή. Όποιος δεν το κάνει αυτό, σέρνεται πίσω απ’ τη ζωή. Το ωραίο είναι κάθε τι που στολίζει τη ζωή. Η μουσική, τα λουλούδια, η ποίηση. Το συγκλονιστικό είναι η αγάπη….” Νίκος Μπελογιάννης

  7. Ax,βρε ανθρωπε…παλι με προκαλεις. το καθε πραγμα στη ζωη του και ο κολιος τον αυγουστο, Στεφανη μου.
    με αλλα λογια¨ασε να παλεψουν για το καλω τους αυτους που τους αφορα η ζωη,(εμεις οι δυο αντε να διαλεξουμε την τελευταια κατοικια…) με το δευτερο συμφωνο απολυτα , το τριτο Στεφανη μου εχεις μπολικο , κοιτα τον καθρεφτη…..σαγαπω πολυ ( λολ)

  8. Τελικά, αυτό που οδήγησε την μανταμ eva αλλά και άλλους .. να ρισκάρει τη δουλειά του ήταν η άρνηση παλιά του Νομάρχη Ζωγραφου ,Βασιλακη,Λαφαζανη κλπ σήμερα του Δημάρχου Αρ.Παχτα .. να αλλάξου πορεία, ακόμα κι οταν προσέκρουαν στην αποτυχιά και τη δυστυχία που προκαλούσε η εσφαλμένη στρατηγική τους . Κάθε φορά που οι πολιτικές “ελεύθερης αγοράς” τους αποτύγχαναν.π.χ. βλέπε πρόσφατα Reuters .. το ΚΑΘΑΡΜΑ απαιτούσε ακόμα περισσότερες πολιτικές “ελεύθερης αγοράς”

    «Είναι όπως τον Μεσαίωνα,” . «Όταν ο ασθενής πέθαινε έλεγαν,« Γαμώτο, κι είχε λίγο αίμα ακόμα » Απο τις συνομιλίες μου με τον καθηγητή Φιλοσοφίας μου έμεινε ότι η λύση για την παγκόσμια φτώχεια και την κρίση είναι απλή:

    Ξεφορτωθείτε όσους σας ρουφούν το αίμα.

  9. στα αρχαία ελληνικά ο Σοφοκλής (όπως και η ελληνες γονείς μου, ο δάσκαλος μου ) έλεγε “Να λες πάντα την αλήθεια , γιατί είναι ατιμωτικό για τον ελεύθερο άνθρωπο να θεωρείται ψεύτης”

  10. Εχοντας λάβει πρόταση για καλλιέργεια αλλού χωραφιού η παρουσίαση μου στα σχόλια πρόκειται να μειωθεί αισθητά . Ένα τελευταίο σχόλιο σε αυτήν την ανάρτηση

    Τα όσα εχω καταθέτει στα σχολια μου εδω και καιρο , φυσιολογικά θα πρέπει να εξαναγκάσουν την Ελληνική Δικαιοσύνη και το Ελληνικό Κοινοβούλιο, για να προχωρήσουν σε ποινικές και άλλες διώξεις. Αυτό, μπορεί φυσικά να γίνει σε ένα κράτος στο οποίο λειτουργεί το Σύνταγμα και που οι θεσμοί προστατεύουν την χώρα και τους πολίτες από πιθανές δράσεις συμμοριών οι οποίες επιχειρούν κατά των συμφερόντων (όχι μόνο οικονομικών) του κράτους. Στην Ελλάδα, αυτή η πιθανότητα έχει εκλείψει, τουλάχιστον όσο στην εξουσία και στο Κοινοβούλιο συνεχίζουν να βρίσκονται μετέχοντες της λεηλασίας και απαξίωσης που υπέστη η Ελλάδα. Οι πραγματικοί ένοχοι, δεν θα επιτρέψουν ποτέ στην Ελληνική Δικαιοσύνη να διαλευκάνει το τι πραγματικά συνέβη και ποιοί ήταν εκείνοι που ενεπλάκησαν και που συνεργάστηκαν σαν κανονική συμμορία, για να εξυπηρετήσουν άνομα συμφέροντα και κατά του τοπου που -υποτίθεται- πως οι ίδιοι προστάτευαν. Εάν δεν γίνει πραγματική αλλαγή, εκ θεμελίων, στο πολιτικό σκηνικό της Ελλάδας, όχι μόνο θα συνεχίζουν να παραμένουν ατιμώρητοι όσοι συμμετείχαν στο έγκλημα που συνετελέσθη κατά του τοπου , αλλά θα συνεχίζουν να χαμογελούν εις βάρος των κορόιδων, των Ελλήνων πολιτών δηλαδή, οι οποίοι επωμίστηκαν σε βάθος δεκαετιών τα οικονομικά (και όχι μόνο) βάρη που τους φόρτωσαν οι χθεσινοί κυβερνώντες και οι σημερινοί διασώστες τους. Ο καταγγελτικός μου λόγος φυσιολογικά θα πρέπει να εγείρει όλους τους συμπατριώτες Χαλκιδικιώτες πολίτες, οι οποίοι στερούνται συστηματικά όλων των ανθρωπίνων δικαιωμάτων τους και οδηγούνται μεθοδικά στην εξαθλίωση(το παράδειγμα του χωριού μου Στανος είναι απόδειξη) , την φτώχεια, και γενοκτονια προκειμένου οι “κενταυροι ” να συνεχίζουν να απολαμβάνουν την “πρέζα της εξουσίας” που τους την προσφέρει απλόχερα μία διεθνής τραπεζική συμμορία.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.